tirsdag 29. oktober 2013

Populære leker


Hvor mye leker samler seg ikke opp når man har små barn?? Jeg skjønner nesten ikke hvor alle lekene kommer fra, og får av og til helt hetta når jeg ser alle lekene som ligger strødd utover på lekerommet. Noen leker blir så og si aldri brukt, mens andre blir brukt nesten daglig. Er det ikke rart hvordan man kan være skråsikker på at barna kommer til å leke masse med en leke, og så blir den bare liggende der!? Mens småting som man kanskje ikke trodde at var så spennende plutselig blir en av favorittene..

Noe av det som blir brukt aller mest her i huset er lekematen. Vi har en hel kasse med lekemat, og dette blir brukt så og si daglig. Det meste av lekematen er kjøpt til en billig penge på IKEA. Vel verdt pengene sine det altså, kan trygt anbefales!!

2 kommentarer:

Siri sa...

Hei Mona!
Jeg er innom bloggen din i ny og ne, men er ikke så flink til å kommentere. Men på dette innlegget må jeg bare fortelle deg hva jeg så ofte tenker når jeg er innom her; for noen fantastisk vakre barn du har! Makan til søte og smilende små luringer ;) Kan jo ikke bety annet enn at de har det veldig bra - og det tviler jeg ikke et sekund på. Dere virker å være en flott familie :)
Ønsker deg og den fine familien din ei fortsatt fin uke! :D

mona sa...

Tusen takk for veldig koselig hilsen!! Jeg setter alltid pris på at noen legger igjen noen ord :) Og jeg er selvsagt veldig enig i at barna er vakre - stolt mamma. Ønsker dere også en finfin uke!!