fredag 13. september 2013

Mer lekehus


Jeg klarte ikke å dy meg jeg.. Jeg er så fornøyd med lekehuset, så jeg måtte bare vise frem litt til - selv om vi ikke er helt ferdig enda ;)


Det er bare verdt alle pengene og alle arbeidstimene vi har lagt ned!! Det er nesten så jeg gleder meg til neste sommer allerede, bare fordi vi da skal lage alt ferdig og barna skal få leke masse der inne.


Barna har allerede hatt flere gjester i huset sitt, og stortrives. Det er spesielt morsomt å se lillesøster når hun sitter og styrer med kopper, tallerkener og lekemat, akkurat som om hun er på kaffebesøk. Utrolig hvor mye de får med seg og etterligner de voksne selv når de er så små!!

Nå har vi nesten fått taket ferdig på huset også. Så nå gjenstår det bare litt småtteri før huset er klart for vinteren. Herlig!!

God helg ønskes herfra - og det er ekstra deilig med frihelg når man er tilbake i full jobb igjen :)

3 kommentarer:

mywoolyadventure sa...

Ååå, så fint og koselig:)

Ingunn sa...

Hei! Vi har akkurat montert samme lekehus, men i vår trapp er det kun to trinn, så det er veldig langt mellom de. Ser at deres trapp har flere trinn. Har dere laget den selv? gompi81@hotmail.com

mona sa...

Hei Ingunn!
Vi har ikke laget trappen selv, nei. Såvidt jeg husker så er det vel tre trinn på vår trapp. Kanskje det er forskjellig leverandør? Vet at jeg har sett et hus som ser helt likt ut men som er fra en annen leverandør. Vårt er kjøpt hos Byggmakker :)