onsdag 11. september 2013

Frisk som en fisk


Er det ikke herlig hvordan barn kan ligge rett ut i sykdom, for så å sprette rundt tilsynelatende frisk som en fisk i neste øyeblikk!? Sånn var det med lillemor her i huset denne gangen. Hun har riktignok vært litt ekstra sutrete, men ellers er hun tilbake i toppform - herlig!

I dag har jeg vært på foreldremøte på allidretten, som storebror i huset skal begynne på denne sesongen. Tenk at han har blitt så stor at han skal begynne på organisert idrett! Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor fort tiden går.. Jeg håper han kan få like mye glede av idrett som jeg hadde i oppveksten. Så får vi se hvilken idrett han ender opp med etterhvert som han blir større. Jeg tenker ihvertfall at allidrett er en fin start, siden barna er innom flere forskjellige grener. Da kan man kanskje luke ut noen ting man ikke liker, og peile seg litt mere inn på det man liker best.

Nå skal jeg ut og se etter at alt av materialer ligger klart, siden jeg får hjelp til å sette på taket på lekehuset i morgen. Hurra!

Ingen kommentarer: