fredag 21. juni 2013

Koselig besøk


Vi har hatt koselig besøk av bestemor her denne uken. Det er alltid like stas å se bestemor, som dessverre bor litt for langt unna. Storebror har spurt etter henne flere ganger i dag, og lurt på om hun ikke er her enda.
Jeg var litt dårlig på å ta frem kameraet mens hun var her, og kommanderte at jeg måtte få et bilde av de tre på trappa før jeg kjørte henne til flybussen i går. Haha, det var ikke så lett, for å si det sånn. Men det er jo veldig morsomt med sånne bilder som dette også!

Ellers så styrer vi enda med litt oppussing her. Det tar litt tid med de siste småtingene som står igjen, selv om det sakte men sikkert går fremover. En uke til nå, så tipper jeg at vi har det meste på plass på kjøkken og stue. Jeg gleder meg til å vise frem resultatet!

God helg!

Edit: Det har jo gått en uke allerede, og jeg lovet å trekke en vinner av min lille giveaway. Jeg trekker en vinner i morgen!

Ingen kommentarer: