søndag 23. juni 2013

Gulvet og vinneren av giveaway


Jeg er SÅ fornøyd med at vi valgte å bytte gulv i stue, kjøkken og gang i forbindelse med oppussingen av kjøkkenet. Det har irritert meg at det er forskjellige gulv i nesten alle rom her, og så syntes jeg at parketten i stua var blitt alt for gul.
Nå har vi en lys enstavs eikeparkett som jeg elsker. Se så fint det ble da!! Det eneste som ikke passer inn på bildet er puffen til lenestolene. Spørs om jeg ikke må pusse ned og hvitolje de bena der alstå...

Nå har random.org trukket vinneren av en kartong med smoothie fra Hipp. Den heldige vinneren ble Kjersti fra Kristiansand. Send meg adressen din, så kommer det en kartong i posten om ikke så lenge!

1 kommentar:

TreTette sa...

Hurra for nytt gulv, det ble knallfint! Og gratulerer til vinneren :)