onsdag 19. juni 2013

Sukk


Se på disse to fine da!!
Som oftest pleier lillesøster å sitte i vogna si eller på trehjulsykkelen med meg sparkende bak når vi skal hente eller levere storebror i barnehagen. Men i dag ville hun absolutt gå, dessuten hadde storebror tatt trehjulsykkelen i dag, så da var ikke det noe alternativ. Men på vei hjem i ettermiddag fikk hun sitte på mens storebror syklet. Gjett om det var stas!!? Herlighet, mammahjertet hopper noen ekstra hopp av sånne fine ting som dette..

Nå kan jeg vel begynne nedtellingen frem til vi ikke lengre kan gå eller sykle til barnehagen. I dag var vi på møte og fikk info om den nye barnehagen. Det blir selvsagt kjempefint, og de ansatte er nesten i ekstase når de snakker om det. Så jeg håper at bitterheten og sorgen over at den gamle barnehagen legges ned forsvinner så snart jeg ser hvor fint det blir i den nye. Sukk, hadde den nye barnehagen ligget minst tre kilometer nærmere, så hadde jeg sikkert vært kjempegira etter alt det fine vi hørte i dag...

3 kommentarer:

Marianne sa...

Det er et SÅ herlig bilde!
Den fornøyde søstra og DEN konsentrerte, tøffe broren. Nydelig :)

TreTette sa...

Fantastisk bilde! ♡ Skjønner godt det med barnehagesukket..

Wenche sa...

Herlig!
Skulle ønske vi hadde sånne øyeblikk litt oftere her i huset.
Vi har mer sånne "Daniel-kaster-Pelle-Politibil-i-hodet-på-Marcus-så-han-får-stort-kutt-i-panna-og-begynner-og-blø-øyeblikk"..
Ja, ja.. Det er vel bare en periode.. (det er det uttrykket som holder meg gående for tiden, så ingen skal våge og si noe annet!!)

;-)