torsdag 27. juni 2013

Hektiske dager, og tips


Vi lever i beste velgående her, selv om det er litt stille om dagen. Dagene går rett og slett i ett. Vi er jo ferdig med de største tingene i forbindelse med oppussingen, men alt av sånne småting som står igjen tar tid altså. Og så skal man jo være litt sosial, jobbe litt og ta seg av barna også. Og for ikke å snakke om å prøve å få trent.. Jeg hadde liksom planlagt å trene på mandag, men da ble det jobb i steden. Så tenkte jeg å trene i går, men da pøsregnet det, så da ble det til at jeg malte lister i steden. Jeg har alltid en god unnskyldning, skjønner du.. I dag kom jeg meg endelig en tur ut da - selv om kroppen ropte at den heller ville slappe av eller jobbe litt her hjemme.


Har dere forresten prøvd disse "smoothiene" med grønnsaker? Ada liker de like godt som vanlig smoothie, så jeg irriterer meg over at det er så få butikker som har de. Men nå fikk jeg et hett tips på instagram om at de er å finne på Rimi. Det er jo så kjekt med sånne når man er på farten, og har lyst til å gi en litt sunn treat!

Ingen kommentarer: