søndag 26. mai 2013

Sommer


Hvor ble det av våren?? Det kom jo aldri noen ordentlig vår, men plutselig var det sommer.
Den fine sommerhelgen har vi brukt til oppussing og til hagearbeid. Og så har vi gått turer, lekt i hagen, "badet" i hageslangen, grillet, spist is og hoppet på trampoline.


Ja, og hva mangler på bildet over?? Vi har tatt gipsen! Denne gangen hadde hun bare en halvgips, så den kunne vi ta av selv. Vi jukset litt, og tok den av dagen før vi egentlig skulle. Gjett om det var godt å få den av!? Da mangler vi bare at alle disse prikkene forsvinner - de ser mye verre ut enn hva som kommer frem på bildene. Og så mistenker jeg at det er noen jeksler på vei snart også, og det tar jo gjerne litt tid.. Men hun har vært i bedre humør i dag, så da satser vi på at hun snart er tilbake i toppform!


La oss bare håpe at dette er starten på en lang og fin sommer!!
Håper dere andre har hatt en finfin helg i sommerværet :)

2 kommentarer:

Einy sa...

Hei.
Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din via en annen blogg. Jeg har nå lest noen av de siste innleggene dine og jeg har kost meg mens jeg har gjort det!
Dette er en blogg etter min smak, så jeg legger meg til som følger og kommer snart innom igjen!

Jeg blir mamma for første gang i august, så da er det jo hyggelig å lese andre mødres erfaringer :).

Mvh Einy

mona sa...

Takk, så hyggelig :) Masse lykke til med innspurten av svangerskapet, og alt det fine som kommer etterpå!!