fredag 24. mai 2013

Den fjerde barnesykdom


Da var vi visst ferdig med den fjerde barnesykdom her i huset. Det virker ihvertfall veldig typisk for den, så da satser jeg på at det er den lillesøster har hatt. Hun har hatt feber i tre dager, to av dagene med feber opp i 40. I dag var feberen så og si borte, og utover dagen poppet det opp et rødt utslett på overkroppen og etterhvert litt i ansiktet og på lårene. Lillesøster kastet riktignok opp også, men ble heldigvis bare med den ene gangen, og kom sikkert bare av at hun var så dårlig ellers. Veldig greit å være ferdig med den før barnehagestart!


Ellers så er vi i full sving med oppussing her, og dagene går i ett. Ada og jeg rakk allikevel en fin trilletur sammen med Jane i dag. Herlig i det fine været!
Nå sitter far i huset og jeg her med hvert vårt vinglass, og nyter synet av den nye parketten som dekker halve gulvet her. Ah, som vi gleder oss til vi er ferdig!!!
God helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

KJære Mona. Fint å høre at Ada er feberfri,men så er det det er den 4. barnesykdommen hun har fått. Nå blir hun nok bra snart. DEt blir nok firnt når dere er ferdig med oppussinga. Jeg gleder meg å se det ferdig. Jeg kommer ned 14,juni. Ha ei god helg,klem til dere fra ho Anne Mari

mywoolyadventure sa...

Godt med alt som er unnagjort. Vesla hadde vannkopper her for en måneds tid tilbake. Godt å ha det ute av verden før hun starter i bhg til høsten. Kommer nok annen sykdom da.

Ha en fin helg, og så flinke dere er med oppussing:)

★ Heidi ★ sa...

Har aldri drevet med oppussing selv, men skjÖnner det kan ta kreftene fra én;)
NYT et velfortjent glass vin med kjaeresten:)

Ha en fin kveld!
KLEM!