onsdag 17. april 2013

Isolasjon


Nå er jeg lei av å leve delvis isolert. Vi har gått inn i vår fjerde uke med omgangssyken i huset - med en liten pause akkurat i påsken. Jeg må innrømme at det blir laange dager her hjemme når barna ikke er friske, og vi ikke kan gå ut og treffe folk. Hvem vil vel treffe noen som har omgangssyken?? Dessuten er det jo utrolig slitsomt når barna er syke. Heldigvis er jo barna som oftest oppegående imellom hver kule. Men ikke så veldig mye lenger enn at man rekker å vaske, henge opp klær, sette på en ny vask med klær og evt. spise litt mat, så er man i gang på nytt.
Heldigvis har vi mormor og morfar rett over gaten, som vi har truffet når barna ikke har vært alt for dårlige. Og så har jeg vært litt sosial noen dager etter at barna har lagt seg. Og det hjelper jo for mor ihvertfall!

Det positive er ihvertfall at når denne uken er omme, da kan jeg virkelig ikke tenke meg at det blir noe mer omgangssyke her på leenge. Jeg gleder meg!!

4 kommentarer:

★ Heidi ★ sa...

Syns saa synd paa dere... Uf, dere har virkelig vaert uheldige:(
Godt du kommer deg ut og faar luftet deg litt, sykdom kan virkelig gjöre en sprÖ!!

Hegeslilleboble sa...

Uff, føler med deg! Dere har virkelig fått det skikkelig. Håper de snart er helt bra:).

TreTette sa...

Uff, står det fortsatt på? Her i huset blir vi tussete om det går en hel dag uten at vi kommer oss ut....god bedring til alle som én!

Frihet sa...

Huff huff!!! Ikke noe gøy, håper virkelig dere er kvitt det snart!
Jeg hater spy, virkelig hater det!!! Så har total panikk for at det skal komme til oss.

God bedring!!!