mandag 15. april 2013

Familielikheter


Jeg synes det er gøy å sammenligne, og å se hvem barna ligner på. I visse situasjoner tenker jeg at de kan være veldig lik en av oss, mens andre ganger er de plutselig veldig lik den andre. Ada har jeg hele tiden syntes at har vært mest lik pappaen sin, og pappaen sin familie. Men så plutselig så ser jeg litt trekk fra meg også (ja, bortsett fra personligheten. For den er nok mest fra mammaen..).


Da jeg fikk se dette bildet av Ada tenkte jeg plutselig; "hjelpes, der var hun lik meg!". Og det rare er jo at jeg tidligere har tenkt at det eneste hun har fra meg er fasongen på øynene. Men så var hun plutselig veldig lik meg på et bilde hvor hun har øynene lukket. Jeg klarte selvsagt ikke å finne et bilde som var så likt det jeg trodde at jeg skulle finne, men man ser da visse likheter her!!?

Uansett så er det jo gøy at barna har litt fra oss begge, ikke sant!?

Ingen kommentarer: