søndag 3. mars 2013

Utflukt


I dag har vi vært på utflukt til vakre Drøbak. Vi gikk en tur i sentrum, matet ender og besøkte akvariet. Etterpå besøkte vi noen venner som bor i Drøbak. En kjempefin dag!!
Daniel var veldig fascinert av alle de store og små fiskene i akvariet, så det var veldig stas. Absolutt et sted vi skal besøke igjen ved en senere anledning.


Jeg var forresten mektig imponert over storebror som plutselig viste at han kunne forskjellen på høyre og venstre da vi kjørte til Drøbak. Jeg skrøt stort til vennene våre av podens ferdigheter, og tenkte at dette var jo bare helt fantastisk bra gjort. Men da jeg fortalte det til pappaen i huset (som har vært hjemme og jobbet i dag) ved middagsbordet, og storebror skulle vise hvor flink han var, så tok han feil av hva som var høyre og venstre arm gitt.. Jeg som levde i trua om at vi hadde et lite vidunderbarn der en stund, hihi ;)


Nå er det snart natta her. Jeg vurderer å holde storebror hjemme fra barnehagen hele uka, i håp om å slippe unna omgangssyken som herjer der. Vi får se hvordan det går...

1 kommentar:

TreTette sa...

Så fin en utflukt! :) Høyre og venstre er vanskelig å mestre, men en blir jo så stolt når de får det til :) Ha ei fin uke! :)