mandag 4. mars 2013

Mandag


Lillesøster storkoser seg med å ha storebror hjemme om dagen, selv om hun av og til er irritert for at hun ikke får ta del i alt storebror holder på med. Det er jo såå kjedelig å ikke rekke opp til alt man vil ha tak i. Hun har begynt å klatre litt etter ting nå, men det er heldigvis ikke alle steder hun kommer til foreløpig.


Jeg tenkte at jeg kunne benytte sjansen og få tatt noen fine bilder av de to sammen i dag. Men det viste seg å være nær sagt umulig. Hvis den ene ser fint i kameraet, så kan du banne på at den andre ser en helt annen vei eller ser helt merkelig ut. Og det er jo ikke akkurat mange forsøk man får før de ikke gidder mer.


Og så bryr de seg selvsagt ikke om hvor mor får det beste lyser fra. Men dette bildet syntes jeg at var veldig koselig uansett :)

Jeg har tenkt til å la Daniel være hjemme noen dager til, sånn at omgangssyken forhåpentligvis har forlatt åstedet igjen innen han kommer tilbake i barnehagen. Vi får se hvor lenge han holder ut med lillesøster og mammaen sin her hjemme. Idag spurte han ihvertfall flere ganger om hvilken dag det var og om barnehagen var stengt..

2 kommentarer:

mammaKine sa...

Herlige bilder! Så fine de er begge to! Skjønner godt at du vil unngå omgangssyken, for noe fæle greier. Kanskje jeg skal ta med meg treåringen min for playdate nå som dere er hjemme på dagtid...? :p

TreTette sa...

Kjempefint bilde av dem! Jeg syns også det er vanskelig å knipse fine bilder, hvor begge (rettelse, nå er de jo tre..) ser nogenlunde normale ut.. :) Så fint spisebord dere har, forresten! :)