fredag 8. februar 2013

Lego Duplo


Her i huset er vi veldig glad i både LEGO og DUPLO. Storebror i huset elsker å bygge, og synes fortsatt det er stas med duplo, selv om han har gått mest over til lego nå. Lillesøster elsker også når duplokassen står fremme. Hun har ikke begynt å bygge de sammen enda, men elsker å dra klossene fra hverandre og å kaste alt utover gulvet.

For litt siden ble vi invitert på frokost med LEGO DUPLO, hvor det også skulle presenteres noen nye produkter. Dessverre hadde jeg ikke muligheten til å gå. Men så var vi så heldig at vi allikevel fikk en pakke i posten med et av de nye produktene. Hurra!! Og det kunne jo ikke passet bedre, siden lillesøster har bursdag på mandag.. Derfor har vi ikke pakket den ut enda, lillesøster skal få den når vi feirer bursdagen hennes på søndag :)

Det nye med nyhetene som kommer nå er at du får DUPLO med hjul og drasnøre. Jeg er 100% sikker på at dette er en leke som kommer til å falle i smak hos lillesøster. Og etter mitt syn er jo LEGO og DUPLO noe som er supert å få uansett. Det blir fort alt for mye leker på de små i dag, men man kan liksom ikke få for mye LEGO/DUPLO.

Innlegget er selvsagt sponset, siden vi har fått leken gratis. Men jeg hadde altså ikke giddet å ta imot noe jeg ikke hadde lyst på, og jeg skriver mine oppriktige meninger om produktet selv om jeg har fått det. Bare så det er nevnt ;)

2 kommentarer:

Ida sa...

Oi, så heldige dere er! Har du fått noe greie på når den leken er tilgjengelig i butikk?

mona sa...

Beklager sent svar! Den skal visst være i butikkene nå :) Både storebror og lillesøster syntes den var fin her. Veiledende pris er visst 149,- Ikke så galt det heller!