søndag 10. februar 2013

Feiring


Her har vi ikke bare feiret morsdag og fastelaven i dag. Her har fokuset i hovedsak vært på vår fineste lillesøster, som fyller ett år i morgen. Tenk, for ett år siden satt jeg der med stor mage og lurte på om ikke lillesøster skulle komme snart. Jeg hadde akkurat oppdaget at objektivet på kameraet mitt ikke funket som det skulle, og hadde litt hetta for at babyen skulle komme før jeg rakk å få lånt et annet objektiv.. Jeg vet jeg sier det ofte, men tiden går jo alt for fort!!


Vi har ikke hatt noen stor feiring, men vi ble åtte voksne og fire barn til slutt. Serveringen var enkel og bestod av pølser med hjemmelagde pølsebrød og potetstappe, bløtkake, blåbærpai, frukt og smoothie.
Vi hadde egentlig tenkt at hovedpersonen selv skulle få smake litt på kaka. Men det ble faktisk bare til at hun satt og koste seg med frukt og blåbær. Vi får se om hun får smake litt på restene i morgen, som er selve bursdagen.


Vi har hatt en kjempefin og hyggelig dag - selv om mor og far i huset var slitne da barna var i seng.

God morsdag til alle mammaer der ute - og spesielt til min egen mamma og min kjæres mamma. Vi setter uendelig stor pris på dere!!!

3 kommentarer:

Jannicke Svardal sa...

Så flotte bildet!
Gratulerer så masse med dagen, 1 år er en merkedag!
Og ja, klisjè eller ei, tiden går faktisk fort!!
Ha en fin uke,
mvh Jannicke - Bra+Fint

Pia sa...

Gratulerer så mye til den nydelige ettåringen!

mona sa...

Takk, takk :)