mandag 17. desember 2012

Jul i stua


Tja... Det er visst ikke så mye jul i stua her enda. Jeg fikk hengt opp to julestjerner første desember, og det er stort sett det som er gjort av juleforberedelser her. Ingen kaker er bakt og det er ikke vasket i noen skuffer og skap. Både jobbens- og jentenes julebord gikk jeg glipp av da vi var på feie, og noen julekonsert eller lignende har vi ikke hatt tid til å være med på. Så jeg kan ikke helt skjønne at det virkelig er jul om en uke, EN uke..

Vi har pakket og sendt avgårde noen julegaver da. Og i dag fikk vi opp lys på en busk utenfor. Så litt har vi da fått gjort. Og Daniel fikk legokalender i år, så da slapp jeg å styre med gaver til noen kalender også. Legokalenderen er jo igrunn genial! Vi har vært veldig fornøyd ihvertfall :)

Jaja, jula kommer vel uansett hvor mye forberedelser man får tid til! Nå sitter vi her med julekortene, og har satt på litt julemusikk for å komme i stemning. For andre året på rad ser jeg imidlertid at jeg gjerne kunne ha bestilt enda flere kort.. Jeg la på ti ekstra fra i fjor, siden vi fikk for få da, men jeg kunne nok gjerne ha lagt på minst ti til. Haha, det skal ikke være lett!

Jeg har kanskje spurt om det før, men er dere i rute??

Ingen kommentarer: