tirsdag 9. oktober 2012

Kompisbesøk


For litt siden var jeg i knipe, og innså at jeg ikke ville rekke å hente Daniel i barnehagen. Siden mormor og morfar var bortreist spurte jeg en annen mamma i barnehagen om hun kunne ta med seg Daniel. Heldigvis hadde de mulighet, og Daniel syntes det var stor stas å være med Ask hjem.
En annen gang var mammaen og pappaen til Ask i knipe, og da var det jo supert at vi kunne gjengjelde tjenesten. Det er jo utrolig bra å ha noen som kan hjelpe seg innimellom!

Da jeg skulle hente Daniel i barnehagen i dag sto mammaen til Ask om møtte meg i porten. Og hun kunne fortelle at gutta hadde blitt enige om at Daniel skulle være med Ask hjem i dag. Herlig! Så i dag har Daniel vært hos en kompis og bakt muffins og lekt. Det er jo så morsomt at de har blitt så store at de kan begynne å være med hverandre hjem. Sukk, hvor blir det av tiden..

Ingen kommentarer: