onsdag 12. september 2012

Mole - little Norway


Jeg vet ikke om dere husker at jeg viste frem denne jakken for lenge siden. Den fikk vi i gave av en venninne da lillesøster ble født. Jakken er i tynn merinoull, og har vært en favoritt her i huset. Den er både kjempefin og veldig deilig! Vi har brukt den fra hun var bare noen uker gammel og helt frem til nå. Nå begynner den riktignok å bli litt i trangeste laget.
Jeg får nesten alltid spørsmål om hvor jakken er fra når lillemor har den på seg. Jeg aner faktisk ikke hvor den er kjøpt, men Moles kolleksjon kan du se her.
I dag kom jeg imidlertid over en nettbutikk som har fått inn dette merket nå; Lille Vanilje. Det tenkte jeg at var verdt å dele. De har ikke akkurat denne jakken da, men flere andre nydelige plagg, som sikkert er like gode! Jeg falt ihvertfall for denne sparkebuksen her.
Og bare så det er nevnt, så er IKKE dette innlegget sponset.

I morgen trekker jeg en vinner i min lille giveaway. Det er overraskende få som har meldt seg på, så om du kjenner en liten frøken som kunne ønsket seg noe fin hårpynt, så er det gode sjanser til å vinne!

4 kommentarer:

Pernille Ulrikke sa...

For en nydelig jakke! -og for ikke å snakke med litte tulla inni den ;-) Har ikke fått med meg give-awayen din før nå, men nå er jeg med!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med Så give away

Wenche sa...

Min lille tulle på 1 år, vil gjerne få sin første hårpynt ;-)

Anonym sa...

Fin blogg:) Jeg har faktisk akkurat denne jakken i min butikk - og nettbutikk for de som er interessert:) Lue følger også med i samme nydelige strikk. Ta en titt: www.ninafinaballerina.no.