onsdag 5. september 2012

jill.e


Denne veska her har sneket seg med på noen bilder tidligere, både her og på instagram. Jeg har fått flere spørsmål om hvilken veske det er, og svaret er at dette er kameraveska mi fra jill.e. Jeg ser jo forresten nå at jeg burde ha tatt bilde av hvordan den ser ut inni også. Det er flere rom, med plass til ekstra objektiver og andre remedier man vil ha med seg.


Veska var jeg så heldig å få av Silje bak bloggen Et fotografisk minne. Silje er en utrolig flink fotograf, kanskje spesielt til bryllupsfotografering. Hun er absolutt en av mine forbilder ihvertfall! Så ta en titt på hjemmesiden hennes om dere har behov for en flink fotograf!


Trenger jeg å nevne at jeg digger veska?? Jeg føler meg rimelig proff når jeg kommer med den over skulderen på fotooppdrag, hihi ;)

1 kommentar:

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Den var kjempe fin, VIL HA!!!!
Takk for tipset, skal gå inn på hennes blogg:)

Klem