fredag 9. mars 2012

Svart, hvitt og krøller


Lille har alltid vært opptatt av hår. Derfor er det jo supert at bittelille har hodet fullt av mørkt hår. En vanlig frase å høre om dagen er følgende "babyen har svart hår, jeg har hvitt hår, mamma og pappa har brunt hår!". Og så babler han videre om at han også hadde svart hår da han var liten baby, og at han også lå i magen til mamma. Hihi.. Ja, for Daniel hadde også mørkt hår da han var nyfødt, men han hadde ikke så mye som lillesøster. Etter et par måneder mistet han håret sitt, og etter å ha vært skallet i mange måneder kom det lyse fjoner ut igjen. Jeg er spent på om det samme skjer med lillesøster eller ikke..


Og nå lurte du kanskje på hvor krøllene kom inn i bildet?! Joda, krøllene kommer når lillesøster bader. Hun ser jo nesten ut som en liten mulattbaby når hun kommer opp fra badebaljen, så det er godt at hun ligner mest på sin fars side av familien ;)


I dag har jeg hatt med meg denne fine frøkna på trilletur langs akerselva. Veldig koselig å være tilbake på gamle trakter, og herlig å være litt på farten igjen. Lille har vært hjemme fra barnehagen i dag også (pga. feber), så han fikk noen timer hos morfar mens jeg og frøkna dro på bytur.

God fredagskveld til dere alle!

2 kommentarer:

Pink lady sa...

Nydelige barn du har!
Og de små er jo så skjønne med masse hår.

Så kjekt at du ville være med på min lille giveaway!

God helg til deg!

Klem

Fru Føreland sa...

Åååå så herlige krøller på ei søt lita jente;D
Fikk hilse på min lille 4 dagers gamle niese idag, så utrolig nydelig!

Ha en finfin start på helgen!