søndag 4. mars 2012

Søndag og fotomesse


Jeg var så heldig at jeg vant en billett til årets fotomesse hos øyeblikk.net, så i dag tok jeg med meg min kjære og lillesøster til Lillestrøm. Storebror fikk være hos mormor og morfar, hvor han har storkost seg med masse oppmerksomhet som han ikke har trengt å dele med noen ;)
Det var supert med en liten søndagsutflukt, og masse spennende å se på messen. Vi møtte faktisk mange kjente der også, så det var jo ekstra hyggelig!

Og for de som er spent på hvordan det gikk i går, så kan jeg informere om at det gikk strålende! Lillesøster tok flaska så lett som bare det, og hadde vært lenge våken, men rolig mens jeg var borte. Herlig å vite at man har mulighet for en liten utflukt fra heimen om man ønsker det!

4 kommentarer:

mammaKine sa...

Høres ut som en knallfin søndag! God natta :-)

Karin Pedersen | KarinFoto sa...

Så flott at det gikk fint med flaskemating. Min lille pjokk har nektet flaske, og jeg har angret bittert for at jeg ikke innførte det tidlig kombinert med ammingen. Nå er han 8 mnd og kan drikke av kopp. De småturene vi kan komme for oss selv er nok gull verdt, og så er det jo stas for pappa'n å være litt alene med babyen også.

Jeg var på fotomessen på lørdag. Var egentlig litt skuffet fordi bøkene jeg var intr var utsolgt, og ingenting av det jeg jaktet på av utstyr var på messen. Men men uansett kjekt å få oppleve den.

Ha en fin uke!

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så deilig å kunne reise litt bort ja :)
Vi hadde tenkt oss ditt på søndag vi også( siden mannen min jobber med slikt) men vi var for slitne og orket ikke å drasse på 3 små slitene barn;)

Håper det var en bra messe.Kos deg i dag!

Pernille Ulrikke sa...

Ja, det er klart det er viktig å få litt alene-tid! Og da føles det enda bedre når det har gått bra :-) Så artig med utstilling, det skulle jeg gjerne fått med min samboer på!