lørdag 3. mars 2012

Frihet i en liten flaske??


Ja, tiden vil vise ihvertfall.. Vi har enda ikke prøvd om Ada vil ta flaska, men i dag har jeg tenkt meg ut for å spise med noen venninner - mens far skal ta seg av lillesøster her hjemme. Så nå er den gamle brystpumpa funnet frem, flasker er sterilisert og en liten skvett med melk står klar i kjøleskapet. Hvis det blir krise er jeg bare en drøy halvtimes kjøretur unna, så det skal nok gå fint uansett :)


Den nydelige vårdagen i dag har Ada, far og jeg brukt til å gjøre absolutt ingen ting. Mens Daniel reiste avgårde på utflukt med mormor, morfar, tante, fetter og kusine tidligere i dag. De skulle til et nydelig sted ved sjøen og grille og kose seg :)
Fortsatt god helg til dere alle!

1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Åh, det kan være kjekt å få babyen til å ta flaske. Noah tok også flaske som liten, og det var utrolig kjekt.
Her hadde vi store planer om 3 i 1, trimm, lufting av bikkje og soving, men Noah kvitterte med å sovne i armene mine mens vi så Handy Manny. jeg la ikke merke til det før det var for seint. Nå sover han ved siden av meg i sofan :)