mandag 12. mars 2012

En liten do


Ja, eller lilledoen, om du vil ;) Jeg kom til å tenke på at jeg ikke har vist frem så mye av huset her. Jeg føler fortsatt at vi bor oss litt til, og det er flere oppussingsprosjekter vi vil ta på sikt - når lommeboka er klar for det. Men de viktigste tingene er vi ferdig med, og vi trives utrolig godt her!
Så det første rommet jeg viser frem er altså lilledoen. Og det er faktisk et av rommene som jeg er mest fornøyd med.


Jeg elsker den tapeten her! Vi kjøpte den på maxbo. Ellers er toalett og servant m/servantskap fra Bauhaus, speilet fra Skeidar og lampa fra Flust.no. På gulvet har vi lagt ganske lyse grå fliser (de er lysere enn hva de ser ut på bildet), de går også ut i yttergangen som er utenfor.

Vi kjøpte også et gammelt bilde av kongefamilien på loppemarked i fjor, som skal få hedersplassen på veggen her. Jeg har bare ikke funnet ramme i riktig størrelse enda :)


Og sånn så det ut da vi overtok huset.

Ingen kommentarer: