søndag 5. februar 2012

Degradert


Denne lille karen her har degradert mor pga. for dårlige sang- og leseferdigheter. Jepp, her i huset er det bare far som får lese nattaeventyr om dagen - og lille sa rett ut at mamma ikke er flink nok i dag.. Haha, jeg er visst bra nok hvis far ikke er tilstede, men hvis far er hjemme er det helt uaktuelt at mamma skal lese eller synge. Her om dagen prøvde jeg meg på at jeg skulle lese for han, og da stengte han meg inne på badet.
Jaja, det er kanskje bra det ikke er motsatt. Nå som vi får en liten til som forhåpentligvis skal ammes, så er det kanskje greit at han ikke vil ha meg til å lese uansett ;)

2 kommentarer:

Størstepia sa...

Hehe, ja de har sine egne meninger de små!!;)
Her går det i bølgedaler, noen perioder er det bare jeg som får lese eller synge, mens plutselig duger bare faren:-)
Herlig bilde av Daniel;)!
Ønsker deg en flott ny uke, tenk at du snart er tobarnsmamma!!;)
Klem fra størstepia

mammaKine sa...

Hehe. De er jo herlig ærlige i den alderen ;-) sender litt fødestøv tilbake! Krysser fingrene for oss :-)