lørdag 21. januar 2012

Vinter


Plutselig kom vinteren jo!! Selv om det kanskje kom mye snø på en gang i dag, så må jeg si at jeg synes det er herlig :) Jeg har jobbet dagvakt i dag (min tredje siste arbeidsdag før permisjon), derfor gikk vi en tur ut i ettermiddag. Pappaen til Daniel hadde måket snø i formiddag, men jammen måtte vi ikke måke i kveld også.

Daniel syntes selvfølgelig at det var stor stas med all snøen, og lagde hus til Brannmann Sam i snøhaugen som ble til etterhvert som innkjørselen ble måkt. Det meste handler nemlig om Brannmann Sam om dagen, og dressen han har på seg er selvfølgelig også en Brannmann-Sam-dress. Ja, ihvertfall ifølge han selv ;)

Som dere kan se, så har vi enda ikke tatt ned julelysene som står på busken ute. Huff, jeg ler jo (inni meg altså) av andre som lar sånnt stå i en evighet. Men så synes jeg at det er litt koselig med de lysene, så derfor har de fått stå på overtid her også...

God lørdagskveld ønskes til alle herfra!

Ingen kommentarer: