lørdag 26. november 2011

Julekort


Endelig har jeg fått somlet meg til å ta noen bilder til årets julekort. Jeg har til og med bestilt kort allerede også. Kortet bestilte jeg bare helt enkelt fra Eurofoto. Vi bestilte derfra i fjor også, og syntes at de var helt greie. Så får vi se om jeg klarer å få de ut kortene i tide ;)
I fjor tok vi bilder med nisselue, så i år valgte jeg å ikke ha nisselue på bildene. Det blir litt mindre "julete" kanskje, men jeg tror det blir fint allikevel.

Ellers har vi brukt dagen på litt rydding i kjelleren - ja eller, det ser mer ut som om vi har brukt den på roting i kjelleren foreløpig. Men roting hører tydeligvis med i ryddeprosessen ;) Jeg gleder meg ihvertfall til å få en slags orden nede i boder og skap - hvis vi noen gang kommer i mål..
Vi har også vært og svømt sammen en av gutta fra barnehagen til Daniel, og vi har spist nydelig pinnekjøttmiddag hos mormor og morfar.

Nå er det avslapning i godstolen som står på programmet. Ønsker alle en fortsatt fin helg!

Ingen kommentarer: