søndag 30. oktober 2011

Tantebesøk


Her på bloggen har det, som dere kanskje har lagt merke til, vært stille i helgen. Grunnen er rett og slett fordi jeg har hatt arbeidshelg, og i tillegg har vi hatt besøk av tante Silja. Det er alltid like koselig når tante kommer på besøk, så vi har hatt en super helg!
Nå har jeg akkurat fått i meg litt kveldsmat etter at jeg kom fra jobb, så er det bare å komme seg i seng. Jeg merker at jeg trenger mer søvn nå, så det føles nesten som en liten minikrise når jeg ikke er i seng til kl 23 og skal opp tidlig på jobb morgenen etter.

Ønsker alle en finfin uke!

1 kommentar:

Størstepia sa...

Så herlige bilder Mona!
Ser ut som dere hadde en koselig helg;).
Hvordan går det med å finne svømmetrening for gravide med bekkenplager?
Og hvordan er formen??
Håper du får en god natts søvn!
Klem fra størstepia