lørdag 17. september 2011

Til en liten frøken

Da er første kjøpet til frøkna unnagjort. Jeg måtte kjøpe noen småting til Daniel her om dagen, og kom over denne ullbodyen i str 50. Den var på salg, så da syntes jeg at den måtte bli med. Det er jo ikke så mange ganger man får brukt en ullbody i str 50, så da er det greit at den ikke er alt for dyr ;) Jeg synes den så så utrolig liten ut, så jeg begynte nesten å lure på om jeg husket feil og at str 50 var til premature. Det er utrolig hvor fort man glemmer at de har vært så små!!

3 kommentarer:

Siv Iren sa...

Så utrolig søt den var!

Ellen sa...

Kjempefin! Og veldig lurt å ha et par plagg i 50. Håkon var 3.5 kg da han ble født og jeg hadde et par ullsett i str 50 som jeg brukte masse de første ukene! Kjempefint å ha noe som ikke er altfor stort helt i starten.
Fortsatt god helg!! Klem fra Ellen

mammaKine sa...

Så fin den var. Jeg har ikke kjøpt noenting til baby i magen min enda, men jeg har vært litt fristet når jeg ser fine ting på salg :-)