fredag 16. september 2011

Høst


Ja, nå er det ikke lenger tvil; høsten er her! I dag var det iskaldt da vi gikk til barnehagen, det er nok ikke lenge før nattefrosten kommer..
Dagens prosjekt har derfor gått ut på å rydde bort sommerklær og ta frem vinterklærne. Ja, Daniel sine vinterklær har vi allerede funnet frem, men mine egne har ligget godt nedpakket i boden i kjelleren.


Disse klesoppbevaringsboksene fra ikea er rett og slett geniale. Hvis man har vanlige garderobeskap, så passer de akkurat oppå. Her har vi skap som går helt opp til taket, men vi har heldigvis masse plass i kjellerboden. Her ligger nå alt av sommertøy, og alt av klær som jeg ikke kommer til å passe inn i med det første. Jeg blir alltid så fornøyd når klesskapet er ryddig og fint, og så er det alltid stas å finne frem klær man egentlig hadde glemt at man hadde.

Ps: Det øverste bildet tok jeg av Daniel da vi var på tur ved akerselva i fjor høst.

Ønsker alle en fin dag, enten dere har nydelig høstvær som oss eller ikke!!

1 kommentar:

mammaKine sa...

Så deilig med orden i sakene :-) Herlig høstbilde øverst! God helg, klem fra meg.