torsdag 15. september 2011

Hjemmestrikk

Det er vel ingen hemmelighet at jeg er glad i hjemmestrikk. Og så er jeg så heldig at Daniel har en mormor som gjerne strikker på bestilling :) Denne gangen bestilte jeg en hjemmestrikket jakke til lille. Oppskriften fant jeg på drops design, hvor de har masse fine (og gratis) oppskrifter.
Jakken er litt stor foreløpig. Men det er jo bare fint - så passer den hele vinteren!
Bildet tok jeg på vei til barnehagen i dag. Daniel løp nesten hele veien dit, og syntes det var veldig gøy når mamma løp i forveien for å få knipset noen bilder ;)

1 kommentar:

Stine sa...

Hjemmestrikk er jo helt nydelig! Jeg fikk to gamle mariusgensere fra da jeg var liten av mamma her om dagen... gleder meg til de blir tatt i bruk! Litt lei meg for at jeg "sparer" hjemmestrikken litt for mye... blir jo knaps brukt... litt fordi mine karer er for varme av seg da... men skal bli bedre til å bruke!!! :)