lørdag 3. september 2011

Konstruksjonslek


Daniel er veldig glad i konstruksjonslek. Han kan sitte lenge og bygge høye tårn og små hus, ta de fra hverandre igjen, og bygge alt opp på nytt. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er deilig når barna kan være flinke og leke med seg selv ;)

Er det noen som har sett disse "byggeklossene" her før?? Disse fant jeg nemlig i en eske med gamle leker fra jeg selv var barn, men jeg kan ikke huske å ha sett de siden den gangen jeg selv brukte disse. Man får kanskje ikke kjøpt sånne lenger? Veldig rart egentlig, for de er veldig fine. Og Daniel synes ihvertfall at de er supre å leke med..

2 kommentarer:

Størstepia sa...

Hehe, ja de husker jeg godt!! Er så moro å finne slike skatter!
Så flott at formen din er bedre og at de på jobben tok graviditeten bra. (Skulle jo bare mangle, men jeg hadde nok vært like skjelven som deg om jeg hadde vært i samme situasjon!!)

Kos deg med den voksende magen og nyt lørdagskvelden!
Klem fra størstepi

(Jeg har forresten funnet det barnehagebildet fra parken jeg gikk i, tenkte jeg skulle ta bilde av det og sende det til deg på mail, så finner vi ut om vi faktisk gikk der samtidig?!;-)

Merethe sa...

Leser litt bakover i bloggen din jeg. Vittig at du akkurat har lagt ut bilde av de klossene. Det er den store hiten i Ringnes Park bhg for tiden. Nopper kalte Torill de... Husker de fra jeg var liten, selv. :) Du får masse treff på google hvis du søker på nopper og byggeklosser.