torsdag 29. september 2011

Buzzador og rene klær


For en god stund siden meldte jeg meg inn i det som heter Buzzador. For de som ikke har hørt om det, så går det ut på at man får prøve ut diverse produkter, og så snakker man med vennene sine om det man har prøvd, til slutt må man levere en liten rapport om hva man synes om produktet (det er veldig fort gjort). Man får ofte også med ekstraprøver, sånn at man kan dele ut små prøver til vennene sine. Og hva er vel bedre enn å prøve ut nye ting helt gratis???

I sommer fikk jeg prøve ut omega3 kapsler av krill (fra Norkrill), mens denne gangen er det Vanish som står på plakaten. Jeg har fått en hel eske med alle mulige Vanishprodukter som skal prøves ut. Det er jo som å komme til himmelen for en småbarnsmor som tar klesvasken dypt alvorlig!! Enhver småbarnsmor trenger å ha Vanish på vaskerommet sitt, spør du meg. Derfor er jeg ekstra fornøyd med å ha fått blitt med på denne kampanjen :)

Hvis det er flere som er interessert i å melde seg som buzzador, så er det bare å gå inn her og registrere seg. Og man trenger ikke å ha blogg for å være med, bare så det er sagt. Jeg har selv valgt å ikke binde meg til å blogge om kampanjene jeg blir med på - jeg vil heller blogge om det hvis jeg synes det er noe som er verdt å dele ;)

2 kommentarer:

Siv Iren sa...

Så lurt! Men hva er det du syns er bra med vanish? Jeg har nemlig ikke så god erfaring med det middelet som skal vaske ting hvitt, eller det som fjerner flekker. Men trenger tips! vi har jo samme vaskemaskin til og med :)

mona sa...

Hmm.. Kanskje jeg ikke den beste til å prøve ut dette når det kommer til stykket. Lille er igrunn ganske flink til å ikke søle for mye, så vi er ikke plaget med de verste flekkene. Men jeg pleier å ha litt flekkfjerner på før jeg putter klærne i maskinen, og har igrunn få klær som har flekker vi ikke har fått av.
Nå har jeg jo ikke fått prøvd alle produktene enda heller, så jeg kan heller si litt mer om erfaringen min når jeg har gjort det :)