søndag 7. august 2011

Endelig


I dag fikk vi oss endelig en liten tur på sjøen i morfar sin båt. Jeg er vokst opp i båt om sommeren, og synes det er helt fantastisk å være ute på sjøen. Etter noen år uten båt kjøpte Daniel sin morfar heldigvis båt igjen i fjor. Og etter at han har pusset og pusset, fikk vi endelig være med på en liten tur i dag. Heldigvis var formen min også bra nok, og bølgene små nok :)


Underveis stoppet vi og gikk i land, sånn at gutta fikk badet litt. På en liten strand koste vi oss også med pølser og annet godt. Herlig, herlig!! Da vi la til i havna igjen i ettermiddag, ville Daniel gjerne kjøre mere båt, så det falt tydeligvis i smak hos han også :)

Dessverre, så klarte vi å miste gummibåten vår på vei tilbake til båthavna. Utrolig klønete og synd :( Vi kjørte flere runder for å lete etter den også, men klarte ikke å finne den. Så hvis noen av dere (som vet hvor vi holder til) hører om noen som har funnet en enslig gummibåt, så må dere gi et pip!

2 kommentarer:

Gøril sa...

Det hørtes helt herlig ut, ikke at båten forsvant, men selve båtturen :-)
Regner med det blir mange turer i fremtiden ja.

Klemmer.

Ida sa...

Båtlivet er deilig:-) Selv har jeg vokst opp med mange turer i snekke på fjorden - gode, gode minner. Jeg kunne godt tenkt meg at barna fikk oppleve det her og, men det spørs om samboern er like ivrig på båtlivet som meg.
Godt å høre at formen er bedre og håper det fortsetter slik! Det med gummibåten var kjipt - får håpe den dukker opp igjen, på en eller annen måte.

klem