mandag 13. juni 2011

Ormer og andre morsomheter

 Vi har inntatt residens mormor og morfar for helgen, for å få gjort litt i huset. Pappaen til Daniel og morfar har virkelig stått på, og nå er faktisk både soverommet vårt og Daniel sitt snart ferdig :) Daniel, mormor og jeg har selvfølgelig også gjort vårt for å hjelpe til; Daniel har blandt annet blitt en kløpper på å plukke ugress.

Og når man holder til nesten i skogen, så kan man treffe på overraskelser som denne. Jeg skal si jeg skvatt da jeg skulle røske bort litt ugress, og denne karen bare såvidt ble liggende igjen på bakken. Selv om jeg har vokst opp her ute, så kan jeg aldri huske å ha sett en stålorm før. Ja, for vi regner med at det dette er!?
Hihi, jeg må innrømme at mormor og jeg var litt pyser da vi skulle fange den og slippe den ut i skogen.. Den er jo ikke farlig, men det var liksom noe ekkelt med den allikevel ;)

Nå er det natta her. Det er så deilig å tenke på at mormor er så snill og står opp med lille om morgen, hurra for snille bestemødre!!

1 kommentar:

Siv Iren sa...

Æsj så ekkel! Og jeg vil ikke kalle deg mye pysete fordi du syns det var vanskelig når du skulle fange den og slippe ut i skogen igjen. Jeg hadde tatt beina fatt og løpt til jeg kom til neste by jeg, så redd er jeg for orm :P

Så langt dere er kommet allerede da! Jeg gleder meg til før/etter bilder, du må huske å dokumentere.