tirsdag 7. juni 2011

Kyboe

Jeg har en kollega som har dilla på disse fine klokkene fra Kyboe. Hun har de i flere forskjellige farger, og jeg har lenge tittet på de med misunnelse. Dette hadde selvfølgelig mine kollegaer fått med seg, så til 30 års dagen min fikk jeg et godt bidrag som var øremerket til å kjøpe min egen klokke.
Med bidraget derfra og med et gavekort som jeg fikk fra russebilgjengen, så ble en grå Kyboe klokke i dag min. Jippi! :) Siden jeg ikke har noen annen klokke så syntes jeg det var greit å velge en grå en. Grått passer jo til det meste.
Tusen takk kjære kollegaer og russejenter!

Edit: Her kan dere se en oversikt over hvor klokkene selges i Norge. Jeg kjøpte en av de billigste utgavene, den kostet 2200,-

3 kommentarer:

Størstepia sa...

Så kul den var!!! Hvor kjøpte du den og hvor mye kostet den??:-)

Klem fra størstepia

drømmefabrikken ♥ sa...

Så kul den var! Grattis!

Siv Iren sa...

Utrolig fin klokke! Nesten så jeg ble litt misunnelig selv her jeg sitter :)