onsdag 4. mai 2011

Miniøya

En venninne av meg, Siv, jobber med å få tak i nok frivillige til årets Miniøya.
Miniøya er som noen av dere alt vet en stor musikkfestival for barn og unge, som arrangeres i Oslo. Nærmere bestemt i Tøyenparken den 28-29.mai.

I år har de bl.a. Bigbang, Maria Mena, Datarock og den norske Grand Prix vinneren Stella Mwangi på scenen. I tillegg kommer dyreparken på besøk med både Kaptein Sabeltann og flere andre figurer. Ja er ryktet sant er det til og med fare for at røverne lurer i buskene.
Det blir ansiktsmaling, teater, dans, utebading i Tøyenbadet og fantastiske musikkopplevelser.

En helt fantastisk helg!


 Men for å få til noe sånt er de avhengig av flere frivillige personer som vil hjelpe til. Og siden Sivs oppgave er å få tak i alle disse, så håper jeg at noen av de som leser bloggen min kunne tenke seg å stille som frivillig, eller at dere kunne tenkt dere å bringe budskapet videre til andre som kunne være interessert. Jeg er dessverre opptatt selv den helgen, ellers skulle jeg selvfølgelig ha stilt opp!

Alle frivillige får gratis dagspass til 1 voksen og 1 barn, i tillegg til frivilligfester, goodie bags, lodd i deres store konkurranse, og aller viktigst: Du får muligheten til å gi barna (og deg selv) en fantastisk festivalopplevelse!

Akkurat nå har de en stor påmeldingskonkurranse gående. Du kan lese mer om konkurransen og festivalen ved å følge denne linken http://www.minioya.no/. Her kan du kan blant annet vinne gratis familieinngang til dyreparken i Kristiansand og 2 biletter til Øyafestivalen i august :)

1 kommentar:

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

takk for tipset om at det er miniøya! :)