torsdag 5. mai 2011

Bukkene Bruse

Jeg fikk flere spørsmål om hvor dette fine settet med de 3 Bukkene Bruse er kjøpt. Settet er fra et merke som heter Trolde & Eventyr. Figurene er laget av tre og malt med økologisk maling, og det hele ligger i en kjempesøt boks, som også blir til bakgrunn når den åpnes.
Daniel har lekt masse med det allerede, så det falt i smak her i huset ihvertfall.

Dette settet er kjøpt på en Brio lekebutikk i Vadsø. Jeg prøvde å søke det opp på nettet, og fant det også her. Jeg er usikker på om de sender til Norge da.. Eventyrboken vi fikk sammen med settet var kjøpt separat.

4 kommentarer:

Pia sa...

Vi har et lignende sett som jeg kjøpte på Riktige Leker i Oslo for mange år siden. Morsomt å leke med, dramatisere og fortelle.

Størstepia sa...

Så supert at du skrev hva det het. Da skal jeg lete etter det. Fint Pia skrev over her også, da skal jeg titte innom riktige leker neste gang jeg er i Oslo.

Ha en flott torsagskveld!
Klem fra størstepia

Wenche sa...

For et herlig smil på sjarmøren din! :-)

Mariann sa...

Så fint eventyrsett, må settes på ønskelisten :-)
Og så flotte Conversesko sjarmøren har fått!! VI handlet masse når vi var i USA i fjor, men nå må alt vente til neste snuppe er i hus. Her sov E til 6.30 på eget rom uten å våkne :-), gjett om mor er happy, dette blir en super lørdag. KLEM