fredag 13. mai 2011

Bloggproblemer


Jeg ser at det er flere som har hatt problemer med blogspot om dagen. Selv var det såvidt jeg fikk logget på bloggen i går (etter mange forsøk), og nå er plutselig innlegget jeg skrev om logistikk og barnevaktstyr borte. Merkelig, siden det lå på bloggen i mange timer i går, og jeg vet at flere fikk lest det. La oss håpe at det er forbigående problemer som de får ordnet opp i!! Skrekken ville jo vært om hele bloggen hadde forsvunnet eller noe sånnt, huff og huff..

Jeg har forresten lest om noen som har bestilt bloggen sin i bokform. Jeg har lenge tenkt tanken å gjøre det samme, men har ikke kommet så langt. Er det noen av mine lesere som har gjort det kanskje? Lurer sånn på om bøkene blir fine, de er jo tross alt ganske dyre hvis jeg ikke husker feil.

Nå er det koselig fredagskveld foran tvèn som står på programmet. I dag er det jo Gullruten også, noe vi har tenkt til å få med oss. Ønsker alle en finfin kveld!

3 kommentarer:

Regni sa...

Ser at flere har problemer med blogger ja, håper de fikser problemet fort. Sjekk ut blurb.com i forhold til å gjøre om bloggen til bok, jeg har bestilt fotobøker fra dem før, og det var ikke dyrt såvidt jeg kan huske. Tror de har en option for å lage bok av bloggen også ser du.

ELIN sa...

Jeg har bestilt bok, og ble veldig fornøyd. Kommer nok til å gjøre igjen :) Ønsker deg en flott fredagskveld! Klemmer fra Elin

Tante silja a sa...

Ååå så fin bilde av meg, erling og veslegutt. Kan jeg få det??