fredag 15. april 2011

Påske


Jeg har igrunn aldri pyntet til påske før. Men når man får barn, så blir plutselig disse høytidene mye viktigere. Det er kanskje noe med at man vil føre koselige tradisjoner videre!?

Det er kanskje tidlig å pynte allerede nå?? Det er jo enda noen dager igjen til påsken egentlig begynner, men jeg ser jo at det er mange som har tatt påskeferie allerede.. 
Jeg kjøpte ihvertfall noe søt pynt på kremmerhuset her om dagen, og i dag syntes jeg at det passet å pynte litt til helgen. Daniel kom også hjem fra barnehagen i dag med karse som han selv har laget :) Så nå er det koselig påskestemning i stua her.

Både pappaen til Daniel og jeg skal jobbe i påsken, så det blir ingen påskeferie på oss i år. Men vi får ihvertfall koselig middagsbesøk i påskehelgen som vi gleder oss til, og ellers skal vi nok finne på et og annet hyggelig innimellom jobbingen.

Ønsker dere alle en super påske, enten dere skal på påskeferie eller bare være hjemme!!

2 kommentarer:

Gøril sa...

God påske vennen.

:)

Ellen sa...

Koselig å få med hjemmelagede ting fra barnehagen! Vi har også fått diverse og det er jo selvsagt verdens fineste påskepynt i mine øyne ;)
Takk for svar ang ørebetennelsen. Han har ikke fått antibiotika enda, de ville se om det kunne gå over av seg selv først. Jeg merker at jeg er litt grønn her, men renner det av øret når trommehinnen ikke er sprukket også? Han hadde en skikkelig gråtetokt natt til igår, og det var etter det at det begynte å renne, så jeg regner med at trommehinnen kanskje sprakk da?
Uansett så er i allefall formen betraktelig bedre idag, selv om han fikk litt feber igjen nå på kvelden. Har fortsatt løs mage da, og feberen kan like gjerne skyldes det som øre. Ingvild er en veldig frisk unge, så jeg merker at jeg blir litt ekstra bekymret når Håkon som fortsatt er så liten blir syk. Antar at det er en av ulempene med å være lillebror ;-)
Fortsatt god helg! Ellen