torsdag 17. mars 2011

Lekekaos

Jeg tenkte selvfølgelig da jeg var gravid at vi nesten ikke skulle kjøpe noen leker i det hele tatt, siden barna ofte får så mye leker i gave. Jeg har nok vært sånn halvveis flink til dette, men noen ganger ønsker man jo at barna skal ha de og de lekene - så vi har nok endt med å kjøpe flere leker enn hva vi egentlig hadde tenkt på forhånd.

Så nå har Daniel, i en alder av snart to år, et lite lass med leker allerede. Jeg prøver derfor å rullere litt på de, sånn at de blir litt mer spennende å leke med. I dag fylte jeg en kasse med leker som skal settes ned i boden. Noen av lekene har han nok vokst ifra, noen av lekene har aldri interessert han, mens noen av lekene har han lekt mye med og mistet interessen for. Om noen måneder skal jeg finne noen av de frem igjen, så blir det nok en liten julaften i stua her ;)

Jeg fant forresten frem noen leker som jeg har gjemt bort tidligere i dag også, og det var ihvertfall veldig populært!

2 kommentarer:

drømmefabrikken ♥ sa...

Det er faktisk kjempelurt å rullere på lekene! Jeg er ikke så flink på det området er jeg redd, skulle ønske jeg var det....men men! De overlever med det de har fremme:-) Klem klem

Elin sa...

En kjempeidè!
William har også flust med leker. Noen leker han masse med, som f.eks lastebiler og traktorer. Men de lekene som er mest interesante er faktisk storesøsters leker... hårbøyler og sko... Hmmm... Vet ikke helt hva det betyr :P