fredag 11. mars 2011

Freddan

I dag har mor vært hjemme med sykt barn. Heldigvis så har han igrunn vært i fin form i dag, men han får selvfølgelig ikke komme i barnehagen når han kastet opp i går.

Jeg kjente at det fristet veeeldig å ta en handletur, når man har muligheten. Så da Daniel skulle sove formiddagslur, trillet vi avgårde. Han sovnet på vei til kjøpesenteret, og utrolig nok så sov han akkurat lenge nok til at jeg rakk å løpe igjennom alle butikkene på senteret.
Dermed fikk jeg kjøpt masse fine ting til Daniel på salg. Både klær han kan ha til neste år, klær han kan ha nå, og så fikk også selveste fantorangen være med hjem fra princess - som har 30% på alt av barneprodukter nå.

Et lite tips til andre som er glad i nøstebarnklær, er at det er masse salg på nøstebarn nå. Helt kaos inne i butikken, og masse kasser med diverse varer som var på salg.  Jeg fikk ikke sett så nøye igjennom alt, siden jeg hadde med meg Daniel, men jeg kjøpte med en hals og to trøyer. Jeg kjøpte også en ullbody på cubus - der har de halv pris på alt av ull nå.

På bildet prøver Daniel den fine nye halsen sin, og sydvesten som jeg kjøpte for 25 kroner. Jeg tror at Daniel var fornøyd ihvertfall :)

Nå er det klart for hjemmelaget pizza og norske talenter. Ønsker alle en god helg!

2 kommentarer:

Ann-Kristin sa...

Snubla over bloggen din og må berre seie at det biletet du har til venstre berre er heilt herlig!! Så liten og nydelig!!!! Ha ei strålande helg:)

Hegeslilleboble sa...

Så heldig du har vært med handelen i dag, kjempekjekt. Ønsker dere en fin helg videre:).