søndag 30. januar 2011

Trysil

På fredag gikk turen (etter mye om og men) til Trysil. Vår gode venninne, Camilla, fylte 30 år nettopp. Hun trodde at hun bare skulle på tur med sin kjære i helgen, og visste ikke hvor de skulle. Da de kom til hytta i Trysil, som vi hadde leid, var fire vennepar allerede innlosjert der. Vi rakk å blåse opp en haug med ballonger før de kom, og møtte de i døra med sånne fine bursdagsfløyter og iskald cava. Herlig!!

 På lørdagen måtte vi selvsagt en tur i bakkene. Jeg og en til sto på snowboard, mens resten av gjengen kjørte slalom. Vi var utrolig heldige med været, selv om det blåste en del på toppene, så det var en perfekt dag.
Jeg har ikke fått stått på noen år nå, og må si at jeg skulle ønske jeg hadde muligheten oftere. Det er jo så fantastisk gøy!! Dessuten er det jo god trim også - jeg kan ikke huske sist jeg var like støl...
Bursdagsbarnet meddelte at det måtte være den fineste gaven hun kunne ha fått, da vi suste nedover bakkene. Så da må vel turen sies å ha vært vellykket!?

Og noe av det beste med å reise bort, er jo å komme hjem til verdens fineste lille!! Jeg tok med to ballonger hjem til han, noe som falt i smak ;) Han har kost seg masse sammen med mormor i helgen, og formen hans har ikke vært så aller verst. 

I ettermiddag har vi rukket både å ha mormor på middag, og bestemor på vafler. Veldig koselig! Daniel må jo være verdens heldigste gutt som har så fantastiske bestemødre!!! Ja, også en fantastisk morfar også da, men han har vært bortreist i helgen :)

Ingen kommentarer: