onsdag 26. januar 2011

Bestemorbesøk

Her koser vi oss masse med bestemorbesøk. Daniel har ikke sett bestemor siden i August, så han var litt skeptisk da hun kom for å hente han i barnehagen. Men det tok ikke lang tid før han var varm i trøya, og han ELSKET den fine telefonen som han fikk i gave.

Da vi hentet han i barnehagen hadde han imidlertid fått feber, og nettopp fått paracet. Utover ettermiddagen begynte feberen å komme igjen for fullt, og til slutt lå han rett ut på fangene våre. To ganger så det ut til at han skulle gå i feberkrampeanfall, men det ble bare med de første rykningene, heldigvis! Jeg har jo mistenkt at han har ørebetennelse i noen dager, så det spørs vel om det ikke er den som slår ut i feber i dag.

I kveld har "gammelonkel" Knut vært her på middag, og bestemor har kokkelert finnbiff (eller reinsdyrskav, som vi pleier å kalle det for her nede). Herlig! :)

3 kommentarer:

mona sa...

Og to minutter etter at jeg postet innlegget, hørte jeg mistenkelige lyder fra soverommet.. Vi kom visst ikke unna feberkrampene allikevel :(

Anne-Marte sa...

Huff, kan det være mulig å være SÅÅ uheldig med sykdom som dere er?Håper han blir fort frisk igjen! Må innrømme at da jeg syntes det var litt mye at Sverre i forrige uke ble syk for andre gang etter nyttår, måtte jeg tenke på dere og konstatere at han tross alt stort sett er veldig frisk og rask.

Håper uansett på rask bedring for Daniel!

Måtte forresten tenke på dere i forbindelse med noe annet her om dagen også. Du har jo lagt ut bilder av Daniel i de rareste soveposisjoner. Da jeg fant Sverre liggende på magen med knærne godt trukket opp under seg, hodet langt under dyna og den lille bleierompa stikkende ut, måtte jeg bare ta bilde. Kanskje du kan oppfordre bloggleserne dine til å sende deg de rareste soveposisjonene til barna sine, forresten? Kunne blitt en morsom kollasje! :-)

Wenche sa...

Stakkars lille Daniel!
Godt å ha bestemor på besøk da, så blir det vel litt ekstra kos de neste dagene.

God bedring (igjen!)!