søndag 23. januar 2011

30 års lag og annen moro

Da var nok en helg over.. Vi kom oss på et herlig 30 års lag i går, og jeg er mektig imponert over all jobben Karianne hadde lagt ned i festen. Helt supert var det!! Masse god mat og drikke, og til og med egen DJ.

Daniel har vært hos mormor og morfar (eller mormor og farse, som han sier), hvor han har kost seg masse. I dag har han og mormor lekt ute i snøen, noe som alltid er populært. Men han var visst ikke så ivrig på å gå inn i snøhulen som morfar hadde laget til han..

Vi har sovet lenge i dag, og tatt livet helt med ro, før vi kjørte ut i provinsen for å hente den lille i ettermiddag. Deilig!! Der fikk vi en nydelig middag før vi kjørte hjemover.

I kveld har pappaen til Daniel selvfølgelig blitt syk, og kaster opp. Huff, huff.. Jeg kjenner det gjør vondt inn i margen når jeg hører noen andre kaster opp. Og det gjør ikke saken noe bedre å tenke på at det sikkert er min tur neste gang...

Ønsker alle en finfin uke!! Vi får besøk av bestemor fra Vadsø denne uka, så vi gleder oss masse :)

3 kommentarer:

★ Heidi ★ sa...

Saa bra at dere fikk dere en artig fest i allefall!
Her feires ikke 30 noe mer spesielt enn andre aar.
Uansett naermere det seg skammelig 35-aarsdagen til en viss mann i dette huset... Hjelpemeg.

Fin uke önskes dere UTEN spying for deg...!

Størstepia sa...

Så herlig med et flott 30årslag:-) Er så moro å få sett venner igjen, bursdag er jo en bra unnskyldning til å samles:-)!
Huff da, god bedring til mannen - hørtes ikke bra ut. Får håpe du og Daniel slipper unna!!

God ny uke til deg!
Klem fra størstepia

Gøril sa...

Jeg er glad dere kom dere på feiring, men det var ikke morsomt å lese at spysyken kom deres vei. Hadde vært nok at bare Daniel fikk det altså. Håper du slipper, dere har jammen meg hatt nok sykdom for flere år.

Klemmer.