onsdag 1. desember 2010

Adventskalender

Min kjære og jeg pleier å kjøpe kalendergaver til hverandre. Det er jo så koselig, og det trenger ikke å være bare fjonge og dyre gaver. Vi pleier å kjøpe en del smågaver, og så kjøper vi noen litt finere ting innimellom. Men ingen av gavene er dyre altså, maks en hundrings eller to, og de billigste ligger på rundt 20 kroner.

Dagens gave til min kjære var den fine adventskalenderen på bildet over, fra kremmerhuset. Jeg synes at de har så mye fint på kremmerhuset for tiden. En kalender til å putte alle gavene i har vi foreløpig ikke hatt, så det var på tide. Jeg måtte forberede min kjære på at gaven han fikk i dag sannsynligvis var noe han hadde ønsket seg i åresvis ;) Ja, jeg må innrømme at det hender jeg kjøper gaver til min kjære som jeg egentlig ønsker meg selv, hihi..
Gaven min i dag var en ny hampvott. Så nå skal jeg snart hoppe i dusjen og skrubbe kroppen litt, deilig!

Daniel er så liten enda, at vi ikke har kjøpt til han i år. Men til neste år skal han nok få en pakkekalender han også :)

Forresten så er det jo masse adventskalendere rundt om på nettet som man kan melde seg på. I dag kom jeg over denne siden, hvor du finner en oversikt over de fleste julekalenderene som  ligger på nettet. Det er en laang liste, så det bør være noe å være med på for alle og enhver.

2 kommentarer:

Wenche sa...

Jeg og Daniel deler en Kinder-kalender! :-)

Ellers har jeg et vennepar som kjøper 12 gaver hver og dermed får en presang fra den andre annenhver dag.
Synes det var en god løsning, for 24 gaver er i meste laget for min kreativitet tror jeg. :-)

mona sa...

Jeg har også hørt om andre som gir hverandre gave annenhver dag. Vi vurderte det i år vi også, men kom til slutt frem til at vi skulle gi hver dag. Selv om det da blir noen gaver som ikke er like spennende ;)