torsdag 25. november 2010

Geniale bildelister fra ikea

Jeg har lenge tenkt på at jeg skulle hatt en av disse bildehyllene fra ikea. Jeg har sett mange eksempler på de rundt om på forskjellige blogger, og synes at de er geniale! Her om dagen tok jeg turen til ikea, og siden vi skal ha pinnekjøttlag her i morgen, tenkte jeg at de måtte opp på veggen i dag.


Til stua kjøpte jeg to hyller som jeg skrudde opp ved siden av hverandre. Mens Daniel fikk en liten utgave på rommet sitt i passelig høyde for å ha noen bøker på. På den måten kan han hente ned bøkene sine selv.
Det er mulig at jeg må kjøpe en liten list til gangen etterhvert også, siden Siv kom med et godt tips i det forrige innlegget mitt ;)

Nå har jeg vasket og ryddet leiligheten, sånn at det meste er klart for i morgen. Da er det bare å komme seg i dusjen, sånn at jeg rekker kjøpesenteret før jobb.

Ønsker alle en fin dag!

3 kommentarer:

Størstepia sa...

De bildehyllene er jo bare kjempegreie. Så er det så mye enklere å bytte ut bilder og man kan jo ha andre ting der også!:-)
Flott ide å ha de til bøker på barnerommet også!

Klem fra størstepia

Siv Iren sa...

Kjempefint, jeg elsker de listene!

Ida sa...

Ja de er virkelig geniale:-) Det ble veldig fint!
Kos dere masse i morgen.

Klem

Ps. Nå er tilgangen klar for bloggen min.