lørdag 30. oktober 2010

Premierefest

 Dere har vel fått med dere at det starter opp en ny sesong med Gylne Tider i morgen kl 21.45?? Jeg har alltid elsket serien, så jeg gleder meg maks til å se i år også :) Bildet har jeg stjelt herfra.

I går var vi så heldige å få komme på premierefesten, og der fikk vi også en sniktitt på første programmet. Jeg sier bare en ting: Gled dere!

Vi tok selvfølgelig masse bilder av hverandre på den røde løperen, med trutmunn og det hele. Men dessverre hadde jeg ikke med meg kamera selv, så jeg har ingen bilder å dele. Vi hadde det ihvertfall veldig gøy på fest, mens verdens fineste har kost seg hos mormor og morfar.


Nå er det straks jobb for min del. Håper alle får en finfin lørdag!

Ps: Takk for i går til dere andre som var der! Morsomt å også treffe en av mine lesere, Ellen, som har felles venner med oss. Jeg ble ganske spak da hun spurte om det ikke var meg med bloggen. "Hmm, forveksler hun meg med en eller annen moteblogger eller sånn?" Men det gjorde hun jo ikke ;)

3 kommentarer:

Ellen sa...

Hihi, jeg forvekslet deg nok ikke nei ;)
Koselig å hilsen på deg igår! Det var topp stemning og morsomt å få sett første episode. Kvelden ble ikke så lang for min del, lille Håkon nektet å ta flaske nr 2 og bare gråt, så da dro jeg hjem til slutt. Da ble han så fornøyd at han sluknet etter et par slurker pupp.
Vi sees kanskje igjen vi, iallefall så følger jeg deg her. Håper kvelden på jobb blir bra! Fortsatt god helg. Ellen

Mariann sa...

Så moro med premiere og rød løper da :) kan tenke meg det var stas. Og hyggelig å møte en bloggis da.Ha en god helg videre.

Mariann sa...

Ganske overrasket over ventetiden, aldri skjedd før. Legen tok seg til og med spisepause mens vi ventet... Rimelig frustrert da. Tror vi hadde litt uflaks med tidspunktet vi kom, var et lite rush, og kun en barnelege.... Men nå er det over, og fullt fokus på å få mini i form..