tirsdag 12. oktober 2010

En blogg om sykdom og sånn

Ja, jeg kunne vel egentlig gjort om presentasjonen av bloggen til: "en blogg om sykdom og sånn". Det føles ihvertfall som det er det eneste jeg har skrevet om i det siste. Jeg krysser fingrene for at dette blir det siste innlegget om sykdom på en stund ;) 

Daniel er fortsatt ikke helt i slaget her; feber, liten matlyst og litt slapp. Men han er ihvertfall ikke så dårlig som sist, heldigvis!
I dag har jeg tatt ut en sykt-barn-dag. Jeg må si at det føles så rart å være hjemme fra jobb når man er frisk og rask. Det føles liksom som om jeg skulker unna, og at jeg egentlig må gjemme meg sånn at ingen ser at jeg ikke er syk. Hehe, er det noen andre som føler det på samme måte?

Daniel er så søt om dagen da, og gjør så mye morsomme småting. Han finner bl.a. sånne små pakker med snytepapir over alt, river ut alle papirene og går rundt med de. Later som han snyter seg, og lager til og med sånn snytelyd med munnen innimellom. Det er virkelig en morsom alder han er i nå!

1 kommentar:

Siv Iren sa...

Hihi, skikkelig søt sykling dere har da hvertfall. Håper du slipper flere sykeinnlegg nå ja.