fredag 17. september 2010

Bleiekrigen

Er det ikke fantastisk for oss foreldre at butikkene kjører full bleiekrig!? Jeg regner med at de fleste har fått det med seg.. Jeg var ihvertfall på Rimi her om dagen og kjøpte en dobbelpakke med pampersbleier for litt over 30 kroner. Det er jo ikke mange år siden en bleiepakke kostet over 70 kroner(!!). Jeg har hørt mange historier om folk som lot ungene gå så lenge som mulig med tissebleiene siden det var så dyrt.

Dine penger skrev en artikkel om bleiekrigen her om dagen. Vel verdt å få med seg.. Og for ordens skyld legger jeg ved oversikten over prisen på bleier i de forskjellige butikkene:


2 kommentarer:

Gøril sa...

Ja, hurra for bleiekrigen. Men jeg er så fantastisk sløv, så jeg har i det siste handlet bleier på Bunnpris, uten noe bleiekort, og det koster ganske mye mer der altså..

Jeg må skjerpe meg, for her er det virkelig penger å spare, og jeg liker jo å spare, for da kan jeg jo kanskje bruke det som liksom blir til overs på shopping :)

Hegeslilleboble sa...

Dette liker vi ja!!! Handler på Kiwi jeg, for der er det jo halv pris på bleier- pluss at hver andre er gratis. Og det samme gjelder jo for barnematen- helt fantastisk!!!