tirsdag 20. juli 2010

Parkerings h......

Når man bor midt i byen, og ikke har egen parkeringsplass, kan jeg love deg at det ikke alltid er like enkelt å finne en plass å sette bilen. Verst er det når jeg kommer hjem fra jobb mellom 23 og 23.30 på kvelden. Noen ganger har jeg kjørt rundt i en halvtime på leting, og endt med å parkere på betalings-parkering, sånn at jeg må ut og flytte bilen tidlig neste morgen.

Heldigvis så er jeg flink til å lukeparkere, men noen ganger synes jeg at det er enklere å komme meg ut av en luke, enn hva det var å komme seg inn i den.

Nå er jeg kjempespent på hvordan bilen står når jeg nå skal kjøre til jobb, siden jeg parkerte i den minste luka ever, sist jeg satt den fra meg. Jeg håper selvfølgelig at bilen foran eller bak har kjørt siden da ;) Jeg parkerte også heelt inntil en stakkars elbil, sånn at han ikke hadde mulighet til å åpne døra på førersiden sin. Hehe, jeg håper virkelig ikke at noen parkerte like nære på andre siden innen han kom seg ut. Da tipper jeg at han ble passelig sinna..

Den forrige parkeringen var i en mindre luke enn denne, men jeg var ganske fornøyd da jeg satt fra meg bilen her også ;)

Ingen kommentarer: